Prošle godine ih optužili da su varali sa motorom, a sada kada su ga ispravili - kasne za svima

Sebastijan Fetel je trening pred Veliku nagradu Austrije završio van prvih 10, dok je Šarl Lekler jedva uzeo sedmo mesto. Da so na ranu bude kompletna, Francuz je zaostajao za prvim Mercedesom ispred sebe čitavu sekundu. Donekle je situacija popravljena osvajanjem drugog mesta, međutim Skuderija se mučila i to je bilo primetno. Iako su prošle godine imali najjači motor, čini se da je sada situacija otišla u kontra smeru.

- Moramo da popravimo naš bolid. Postoje određene netačnosti kod dizajna, ponašanja automobila i samih aero performansi. Već smo počeli sa ispravkama. Baš se vidi da nam fali taj jedan sekund i da smo tu u zaostatku.

U odnosu na kvalifikacije iste staze 2019. godine, Ferrari je takođe sporiji. Zanimljivo je da su sva tri tima koja su tokom vikenda koristila Italijanske pogonske sisteme (Ferari, Haas i Alfa Romeo) bila na dnu najbolje rang-liste brzine na kraju pravca.

Do ovog svega je došlo nakon što su italijanski tim i Međunarodna automobilska federacija (FIA) zimi postigli privatni dogovor o pogonskom sistemu Italijana. Do sporazuma je došlo posle brojnih tvrdnji prošle godine da u Skuderiji koriste nelegalne delove.

(Foto: Beta/AP)


Top ponuda mečeva

Vreme Domaćin Gost
Subota
13:00
Daegu
Jeonbuk Motors
Subota
13:30
St. Johnstone
Aberdeen
Subota
15:00
Khimki
CSKA M.
Subota
16:30
Club Brugge
Charleroi
Subota
18:00
Valerenga
Bodo/Glymt