Na osnovu Zakona o igrama na sreću ("Službeni glasnik RS",br. 18/2020), i odredaba Pravilnika o bližim uslovima, odnosno sadržini pravila igara na sreću („Službeni glasnik RS“ broj 129/04) i Odluke o osnivanju društva „Phuket” d.o.o. Beograd, Južni bulevar 144, direktor društva, Draženko Ruljić, saglasno Odluci od 08.07.2020. godine, donosi sledeća:
UVODNE NAPOMENE
- KLAĐENJE -
PREKO SREDSTAVA ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJE
Član 1.
Ovim pravilima uređuje se priređivanje igara na sreću klađenja preko sredstava elektronske komunikacije, kao i ostalih posebnih igara na sreću preko sredstava elektronske komunikacije i ona sadrže odredbe o priređivanju klađenja, uslovima za učešće u klađenju, mestu priređivanja klađenja, ceni jedne kombinacije, roku za prijem uplata, fondu dobitaka, objavljivanju rezultata igre, roku isplate dobitaka, obaveštavanju učesnika o pravilima klađenja, postupku u slučaju otkazivanja ili promene vremena održavanja događaja, odgovornosti priređivača, kao i o drugim pitanjima od značaja za priređivanje klađenja.
Član 2.
Ovim Pravilima o priređivanju posebnih igara na sreću preko sredstava elektronske komunikacije (u daljem tekstu: Pravila) utvrđuju se i regulišu ugovorni odnosi između "PHUKET" d.o.o. Beograd, sa sedištem na adresi Južni bulevar 144, Beograd, šifra delatnosti 9200 kockanje i klađenje, PIB 107132843, kao priređivača igre (u daljem tekstu: priređivač) i fizičkog lica registrovanog kao učesnika u igrama na sreću (u daljem tekstu: učesnik).
Član 3.
Ova pravila predstavljaju opšte uslove za zaključenje ugovora po pristupu za učešće u svim vrstama klađenja kod priređivača, a koji se smatra zaključenim kada učesnik izvrši registraciju na sajtu priređivača. Nakon sprovedenog postupka registracije učesnika, smatra se da učesnik prihvata ova Pravila.
Ova pravila obavezuju priređivača i učesnike u klađenju i oni su dužni da ih se u potpunosti pridržavaju. Ovaj ugovorni odnos zaključuje se na neodređeno vreme i svaka ugovorna strana ga može otkazati.
Član 4.
Za isplatu dobitaka ostvarenih u igrama na sreću preko sredstava elektronske komunikacije garantuje Priređivač.
Član 5.
Priređivač unapred određuje događaje i kvote za klađenje, a učesnik slobodnom voljom bira tipove igara kojima obeležava ishod ponuđenog događaja ili grupe događaja, čime priređivač izdaje elektronski obrazac za učešće u igri (tiket).
Član 6.
Odredbe ovih Pravila važe i primenjuju se za sva klađenja, koja je moguće organizovati u grupnim i individualnim disciplinama i u raznim drugim događajima, koji po svojoj prirodi mogu da budu predmet igara klađenja u skladu sa Zakonom o igrama na sreću.
Učesnik se na način određen ovim pravilima može kladiti na:
Priređivač ima mogućnost da tipove igara iz jednog sporta ili događaja primeni u drugom sportu ili događaju ukoliko su uslovi igre isti ili slični. Pravila po kojima se primaju takve opklade su ista ukoliko se koriste standardni tipovi igara koji su navedeni u Članu 7, a ako se ne koriste priređivač se obavezuje da dodatak pravila se definicijom tipova igara objavi na internet sajtu i u listi ponude.
Član 7.
DEFINICIJA TIPOVA IGARA
U nastavku su definisani tipovi igara u ponudi priređivača, osim ukoliko drugačije nije određeno na samom tiketu
KLAĐENJE FUDBAL
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PRAVILA KLAĐENJA
Član 8.
Sve kvote su varijabilne. Važeća kvota za klađenje, kao i za klađenje na događaj koji je u toku (Uživo klađenje) je isključivo ona koja se nalazi na tiketu.
Član 9.
Zabranjeno je učestvovanje u klađenju licima mlađim od 18 godina. Maloletnim licima nije dozvoljeno otvaranje naloga za klađenje.
Član 10.
Prilikom uplate učesnik mora da ispuni sledeća pravila:
Učesniku je zabranjeno da se u jednoj kombinaciji kladi više puta na isti tip igre u okviru jednog događaja, osim ukoliko drugačije nije naglašeno u ponudi priređivača. U slučaju nepoštovanja gore navedenih pravila tiket i kombinacija će se proglasiti nevažećim, a učesniku će se izvršiti povraćaj uloga.
Član 10. Tačka a)
U slučaju da učesnik ostvari dobitak suprotno pravilima Priređivača, klađenje će se proglasiti nevažećim. Opklade ostvarene dobicima koji su proglašeni nevažećim, takođe će biti proglašene nevažećim, odnosno svi eventualni dobici ostvareni na taj način biće proglašeni nevažećim.
Član 11.
Učesnici svoje opklade uplaćuju pojedinačno. Priređivač zadržava pravo da identične opklade od grupe učesnika (Udruženo klađenje) proglasi nevažećim čak i nakon obrade podataka i u tom slučaju će se izvršiti povraćaj uloga. Ukoliko postoji sumnja na Udruženo klađenje, priređivač zadržava pravo da postupi po Članu 15. ovih Pravila.
Član 12.
Minimalni pojedinačni ulog po kombinaciji za klađenje iznosi 2.00 dinara. Minimalni iznos koji učesnik može uplatiti za klađenje iznosi 20.00 (dvadeset) dinara. Maksimalni iznos za isplatu dobitka učesniku iznosi 10.000.000,00 (deset miliona) dinara. Priređivač zadržava pravo promene iznosa minimalnog pojedinačnog uloga po kombinaciji, minimalnog iznosa za klađenje i maksimalnog iznosa za isplatu dobitka, ali samo po dobijanju saglasnosti Ministra finansija.
Bonus - Priređivač može odrediti bonus na ostvareni dobitak, ali tako da će se tačan iznos bonusa znati tek po završetku svih događaja na tiketu, a priređivač će jasno definisati pravila i uslove na zvaničnom sajtu.
Napomena: na visinu i iznos bonusa ne utiču događaji koji su proglašeni kao nevažeće klađenje, odnosno ne ostvaruju bonus.
Član 12. Tačka a)
Priređivač pre početka klađenja određuje i objavljuje minimalne uslove za uplatu. Učesnici su dužni da poštuju minimum i maksimum broja događaja za svaku vrstu klađenja onako kako je to priređivač objavio u programu događaja za konkretno kolo klađenja.
Član 13.
Događaj koji prvi počinje na tiketu određuje krajnji rok za uplatu tog tiketa. Osim u slučaju Klađenja uživo gde se uplata može izvršiti u toku trajanja događaja.
U slučaju da učesnik izvrši opkladu posle početka ili nakon završetka događaja, klađenje za taj događaj je nevažeće, osim u slučaju Klađenja uživo kada učesnik izvrši opkladu nakon završetka događaja ili nakon završetka tipa igre, klađenje za te opklade će biti nevažeće.
Član 13. Tačka a)
Ukoliko priređivač oceni da postoji osnovana sumnja da je bilo ko delovao u cilju određivanja ishoda događaja, kršeći na taj način odredbe i zvanična pravila o održavanju ovakvih događaja, ili čak ukoliko postoje elementi na osnovu kojih se osporava regularnost u održavanju događaja, priređivač zadržava pravo da takve opklade proglasi nevažećim.
Član 14.
Posle izvršene uplate, opklada je zaključena i nakog toga nije moguće poništiti (stornirati) tiket. Naknadne reklamacije Priređivač ne uvažava.
Član 15.
Priređivač zadržava pravo da u svakom momentu, delimično ili potpuno, bez davanja posebnog obrazloženja, ne prihvati klađenje učesnika u klađenju.
Član 16.
Za obradu podataka u obzir se uzimaju rezultati postignuti u regularnom delu igre, dok se rezultat postignut u eventualno odigranim produžecima i penalima ne uzima u obzir pri obradi podataka, osim ako se drugačije ne naglasi (npr. na fudbalskim utakmicama, u obzir se uzima postignut rezultat u 2x45 min igre + sudijska nadoknada).
Eventualne administrativne odluke, kao i naknadne promene rezultata (službeni rezultat, diskvalifikacije i tome slično) ne utiču na rezultat događaja i obradu podataka.
Priređivač neće snositi odgovornost ukoliko je na obradu podataka ili na rezultat događaja uticala okolnost koju priređivač nije mogao da predvidi (npr. promena uslova u toku trajanja događaja odlukom organizatora).
Izuzetak:
Izuzetak: KOŠARKA: Za obradu podataka u obzir se uzimaju rezultati postignuti u regularnom delu igre kao i u eventualnim produžecima, osim ako se drugačije ne naglasi.
Eventualne administrativne odluke, kao i naknadne promene rezultata (službeni rezultat, diskvalifikacije i tome slično) ne utiču na rezultat događaja i obradu podataka.
Napomena:
Izuzetak: AMERIČKI FUDBAL (NFL): Za obradu podataka u obzir se uzimaju rezultati postignuti u regularnom delu igre kao i u eventualnim produžecima, osim ako se drugačije ne naglasi.
Eventualne administrativne odluke, kao i naknadne promene rezultata (službeni rezultat, diskvalifikacije i tome slično) ne utiču na rezultat događaja i obradu podataka
Član 16. Tačka a)
Učesnik ima pravo da u roku od 7 (sedam) dana od dana obrade podataka, uloži pismeni prigovor Priređivaču, ukoliko smatra da dobitak nije pravilno ustanovljen postignutim rezultatom, a objavljenom na zvaničnom izvoru informisanja.
U slučaju da je prigovor učesnika osnovan, priređivač je dužan da u roku od 30 (trideset) dana po isteku roka iz stava 1. ovog člana, izvrši isplatu iznosa ostvarenog dobitka učesniku.
Član 17.
Dobitna je jedna ili više kombinacija na tiketu u kojima su svi tipovi igara proglašeni dobitnim nakon obrade podataka. Visina eventualnog dobitka izračunava se množenjem uloga po kombinaciji i kvota odigranih ishoda.
Član 18.
Priređivač vrši isplatu dobitnih tiketa odmah po završetku poslednjeg događaja na tiketu, a najkasnije u roku od 60 dana.
Član 19.
Dobici se isplaćuju prebacivanjem sredstava na račun učesnika.
Član 20.
Organizator zadržava pravo da promeni objavljeni datum, vreme i kvotu, te da povuče iz ponude bilo koji događaj.
Član 21.
Kvote, objavljene na zvaničnom sajtu, organizator ima pravo da promeni. Obaveštenja o novim kvotama biće objavljena na zvaničnom sajtu priređivača. Za učesnike su važeće kvote one koje su na izdatom tiketu.
Član 22.
U slučaju očigledne greške priređivač zadržava pravo poništenja takvih događaja, čak i ako je greška uočena nakon završetka događaja i tada će biti proglašeno nevažeće klađenje.
Član 23.
Priređivač kao pomoć učesnicima za svaku pojedinu ponudu može dodati još informacija (npr. tabela i statistika takmičenja, mesto odigravanja, neutralni teren, vrsta podloge na kojoj se igra teniski turnir, da li se kup igra na jednu ili dve utakmice, rezultat prvog meča u slučaju da se igra revanš, runda takmičenja, rezultat u toku meča), ali ne odgovara za tačnost podataka.
PRAVILA U SLUČAJU PREKIDA I ODLAGANJA DOGAĐAJA
Član 24.
U slučaju odlaganja događaja i njegovog neodigravanja do isteka sledećeg kalendarskog dana, biće proglašeno nevažeće klađenje.
U slučaju prekida događaja u bilo kom momentu odigravanja i njegovog nenastavljanja do isteka sledećeg kalendarskog dana, svi tipovi igara kojima bi se ishod mogao promeniti odigravanjem događaja do kraja biće proglašeni nevažećim klađenjem, odnosno biće proglašeni dobitnim sa kvotom 1.00. Za sve tipove igara kojima se ishod ne može promeniti odigravanjem događaja do kraja (zaključene igre) za obradu podataka u obzir se uzima postignuti rezultat u trenutku prekida događaja.
Eventualne administrativne odluke, kao i naknadne promene rezultata (službeni rezultat, diskvalifikacije i tome slično) ne utiču na rezultat događaja i obradu podataka.
Primer: Fudbal
Ako je događaj prekinut pri rezultatu 2:1, tip igre “UG 3+” je dobitan, tip igre “UG 0-2” je gubitan, a tipovi igre “UG4+”, “KI1”, “1&3+”, “DS X2” su dobitni sa kvotom 1.00.
Izuzetak: TENIS
U slučaju predaje jednog od takmičara pre početka meča i njegovog neodigravanja biće proglašeno nevažeće klađenje.
U slučaju predaje jednog od takmičara u toku meča u bilo kom momentu odigravanja, svi tipovi igara kojima bi se ishod mogao promeniti odigravanjem događaja do kraja biće proglašeni nevažećim klađenjem, odnosno biće proglašeni dobitnim sa kvotom 1.00. Za sve tipove igara kojima se ishod ne može promeniti odigravanjem događaja do kraja (zaključene igre) za obradu podataka u obzir se uzima postignuti rezultat u trenutku prekida događaja.
U slučaju svih drugih odlaganja ili prekida meča, obrada podataka izvršiće se po nastavku i završetku događaja, ili onog trenutka kada jedan od takmičara prođe u narednu rundu takmičenja (ili osvoji turnir), osim u izuzetnim situacijama kada se događaj ne nastavi kada će se opklada proglasiti nevažećom.
Eventualne administrativne odluke, kao i naknadne promene rezultata (službeni rezultat, diskvalifikacije i tome slično) ne utiču na rezultat događaja i obradu podataka.
Primer: Tenis (meč na dva dobijena seta)
Ako je Drugonavedeni takmičar predao meč pri rezultatu 7:5, 3:3, tipovi igara “KI1” i “KI2” su dobitni sa kvotom 1.00, tip igre “|+|” uz granicu 20.5 poena je dobitan, tip igre “|-|” uz granicu 20.5 poena je gubitan, dok je tip igre 1&|+| dobitan sa kvotom 1.00, a 1&|-| gubitan.
Izuzetak: BEJZBOL
U slučaju odlaganja događaja i njegovog neodigravanja istog kalendarskog dana, biće proglašeno nevažeće klađenje.
U slučaju prekida događaja u bilo kom momentu odigravanja i njegovog nenastavljanja do isteka sledećeg kalendarskog dana, svi tipovi igara kojima bi se ishod mogao promeniti odigravanjem događaja do kraja biće proglašeni nevažećim klađenjem, odnosno biće proglašeni dobitnim sa kvotom 1.00. Za tipove igara kojima se ishod ne može promeniti odigravanjem događaja do kraja (zaključene igre) za obradu podataka u obzir se uzima postignuti rezultat u trenutku prekida događaja.
Eventualne administrativne odluke, kao i naknadne promene rezultata (službeni rezultat, diskvalifikacije i tome slično) ne utiču na rezultat događaja i obradu podataka.
Izuzetak: STONI TENIS
U slučaju odlaganja događaja i njegovog neodigravanja istog kalendarskog dana, biće proglašeno nevažeće klađenje.
U slučaju prekida događaja u bilo kom momentu odigravanja i njegovog nenastavljanja do isteka sledećeg kalendarskog dana, svi tipovi igara kojima bi se ishod mogao promeniti odigravanjem događaja do kraja biće proglašeni nevažećim klađenjem, odnosno biće proglašeni dobitnim sa kvotom 1.00. Za tipove igara kojima se ishod ne može promeniti odigravanjem događaja do kraja (zaključene igre) za obradu podataka u obzir se uzima postignuti rezultat u trenutku prekida događaja.
Eventualne administrativne odluke, kao i naknadne promene rezultata (službeni rezultat, diskvalifikacije i tome slično) ne utiču na rezultat događaja i obradu podataka.
Izuzetak: FORMULA 1
U slučaju da se takmičar ne pojavi na početku kvalifikacija za trku ili na glavnoj trci, biće proglašeno nevažeće klađenje. U slučaju da takmičar započne kvalifikacije ili glavnu trku i odustane u toku trke, sve opklade su važeće.
Izuzetak: UKUPNO GOLOVA U LIGI
U slučaju odlaganja ili prekida jednog ili više mečeva u ligi i njihovih neodigravanja ili nenastavljanja do isteka sledećeg kalendarskog dana, svi tipovi igara kojima bi se ishod mogao promeniti odigravanjem odloženih ili prekinutih mečeva u ligi do kraja biće proglašeni nevažećim klađenjem, odnosno biće proglašeni dobitnim sa kvotom 1.00. Za tipove igara kojima se ishod ne može promeniti odigravanjem odloženih ili prekinutih mečeva u ligi do kraja (zaključene igre) za obradu podataka u obzir se uzima postignuti rezultat u trenutku prekida/odlaganje.
Eventualne administrativne odluke, kao i naknadne promene rezultata (službeni rezultat, diskvalifikacije i tome slično) ne utiču na rezultat događaja i obradu podataka.
Član 25.
Organizator nije odgovoran za prekid ili odlaganje događaja/predmeta opklade do koga je došlo usled nepredviđenih okolnosti čije se posledice ne mogu ispraviti.
Nepredviđene okolnosti uključuju ali se ne odnose samo na: epidemije, pandemije, ratna dešavanja, oružane sukobe, teroristički napad, javne nerede, prirodne nepogode, opšta isključenja struje i interneta ili bilo koje vanredne situacije koje se ne mogu smatrati krivicom Priređivača.
U slučaju nepredviđenih okolnosti organizator zadržava pravo da onemogući klađenje na tipove igara u ponudi.
Član 26.
OPIS I DEFINICIJA GAMBLING IGARA
FRANCUSKI RULET
Rulet je virtuelna igra u kojoj se brojevi izvlače pomoću generatora slučajnosti.
Učesnik se kladi i ulaže na broj na kome će se zaustaviti kuglica posle okretanja na rulet točku. Postoji više načina da se u Francuskom ruletu stave ulozi. Svaki ulog pokriva različit skup brojeva i ima raspodelu verovatnoće:
Ulog na jedan broj plaća 35:1, ulog na dva broja plaća 17:1, ulog na tri broja plaća 11:1, ulog na četiri broja plaća 8:1, ulog na 6 brojeva plaća 5:1, ulog na 12 brojeva plaća 2:1, ulog na 18 brojeva plaća 1:1.
Ulog (“Plein”) se može postaviti na bilo koji broj, uključujući i nulu, stavljanjem žetona na sredinu tog polja. Maksimalan ulog za tu opkladu je naveden na stolu za rulet (pod oznakom MAX). Minimalni ulog važi za sve vrste uloga, što znači da svi ulozi na pozicijama dostupnim za ulaganje moraju da budu barem jednaki minimalnoj vrednosti koja je označena na stolu.
Ulog (“Cheval”) se može postaviti na dva broja stavljanjem žetona na liniju koja deli dva broja. Maksimalni ulog za tu opkladu je dvostruko veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Ulog se može postaviti na niz od tri broja (“Transfersale Pleine”), stavljanjem žetona na graničnu liniju stola za rulet, na kraju odgovarajućeg reda. Maksimalni ulog za ovu opkladu je trostruko veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Ulog (Carre) se može staviti na četiri broja, stavljanjem žetona na ugao gde se ta četiri broja susreću. Maksimalni ulog za tu opkladu četvorostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Ulog (“Transfersale de Quatre”) se može staviti na brojeve 0, 1, 2 i 3 stavljanjem žetona na graničnu liniju gde se preseca linija između 0 i prvog reda. Maksimalni ulog za tu opkladu četvorostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Ulog na dva “niza od tri broja” (“Transfersale Simple”) je ulog na 6 različitih brojeva u dva reda od po tri broja, stavljanjem žetona na graničnu liniju stola za rulet gde se preseca linija koja deli ta dva reda. Maksimalni ulog za tu opkladu šestostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Na dnu svake kolone nalaze se tri neobeležene kućice (“Colonne”), pa se postavljanje uloga postiže stavljanjem uloga na jednu od tih kućica. Ako se pogodi bilo koji broj od brojeva izabrane kolone, isplata se obavlja u razmeri 2:1 dok broj 0 gubi. Maksimalni ulog za tu opkladu desetostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Ulog na dvanaest brojeva (“Douzaine”) se može staviti na grupu od dvanaest brojeva stavljanjem žetona na jednu od tri kućice označene sa P12, M12 ili D12. Ako se pogodi jedan od tih dvanaest brojeva isplata se obavlja u razmeri 2:1 dok broj 0 gubi. Maksimalni ulog za tu opkladu desetostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Za igre crveno-crno (“Rouge/Noir”), par-nepar (“Pair/Impair”), mali/veliki (“Manque 1-18, Passe 19-36”) brojevi ulog se stavlja na jednu od kućica smeštenih duž strane stola koja pokriva polovinu brojeva na stolu za rulet (izuzev broja 0), pri čemu svaka kućica pokriva 18 brojeva. Za sve ove uloge isplata se obavlja u razmeri 1:1, dok broj 0 gubi. Maksimalni ulog za tu opkladu desetostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
BLEKDŽEK (BLACKJACK)
Blekdžek je virtuelna igra koja se priređuje pomoću generatora slučajnosti.
Blekdžek je kartaška igra u kojoj učesnik može da stekne blagu statističku prednost u odnosu na krupijea. Može se igrati sa jednim ili više špilova karata, najviše osam špilova (bez džokera).
Ulog - Pre početka deljenja, svaki učesnik mora da uloži određenu količinu novca (čipova). Nakon toga svakom učesniku se dele po dve karte okrenute licem na gore, a krupije uzima jednu kartu, takođe okrenutu licem na gore i jednu kartu okrenutu licem na dole.
Cilj igre je da igrač učesnik napravi rezultat (zbir karata) 21 ili što bliže njemu. Ukoliko igrač učesnik prebaci 21, automatski gubi igru.
Vrednost karata - Karte sa brojevima imaju vrednost onoliko bodova koliki je broj, a žandar (J), dama (Q), i kralj (K) vrede po 10 bodova. As (A) ima vrednost 11 bodova, ako je zbir drugih karata 10 ili manji; odnosno 1 bod ukoliko je zbir drugih karata 11 ili veći. Međutim, ako učesnik ima dva asa (A), jedan od njih mora da ima vrednost 11 bodova, osim ako sve ostale karte zajedno imaju vrednost 10 ili više bodova.
Nakon deljenja, svaki od učesnika ima mogućnost da bira da li želi da stane sa prvobitno podeljenim dvema kartama (“stand”) ili želi da uzme još jednu kartu (“hit”).
“HIT“ (Izvlačenje dodatane karte) - učesnik može da izvlači koliko god karata želi sve dok zbir izvučenih karata ne prelazi 21. Kada suma poena izvučenih karata pređe 21, učesnik automatski gubi i oduzima mu se ulog.
“STAND” (prestajanje izvlačenja karata) - učesnik izvlači karte sve dok ne odluči da mu je suma poena na izvučenim kartama dovoljna.
“DOUBLE” (Dupli ulog) - Ukoliko učesnik u zbiru početne dve karte ima 9, 10, ili 11, nudi mu se mogućnost igre “Double”. U tom slučaju učesnik udvostručuje ulog, i od krupijea dobija još jednu kartu.
“SPLIT” (Deljenje karata) - Ako učesnik dobije dve iste karte, može ih razdvojiti (“Split”). Za razdvajanje mora da uloži iznos jednak svom početnom ulogu. Nakon toga igra svaku kartu kao zaseban učesnik. Ukoliko na jednoj od tih karata ponovo dobije dve iste karte, može ih opet razdvojiti.
“SURRENDER” (predaja) - Ukoliko učesnik posle početnog deljenja odluči da se preda, tada se ta igra za njega završava i krupije mu automatski uzima jednu polovinu uloženog novca.
“BLACKJACK” - U slučaju da učesnik u početnom deljenju dobije asa i (10, J, Q ili K) automatski pobeđuje, njemu se isplaćuje zarada u vrednosti 3/2 od uloženog novca (čipova).
“INSURANCE” (Osiguranje) - Kada krupije dobije asa kao jednu od dve karte (kartu okrenutu licem na gore), otvara se mogućnost “osiguranja učesnika”. Učesnik u tom slučaju može da uloži do jedne polovine svog uloga da će krupije kao drugu kartu izvući 10, J, Q ili K. U tom slučaju, isplaćuje mu se vrednost osiguranja u odnosu 2:1 (vrednost osiguranja se množi koeficijentom 2).
KRUPIJEOVA IGRA - Igra koja je strogo definisana. Krupije izvlači karte, ali po principu da na svaki zbir, do 16, on mora da povlači kartu, dok na iznose preko 16 ne sme da povuče dodatnu kartu.
Kada svi učesnici završe svoj red, krupije okreće svoju kartu licem na gore. Zatim uzima nove karte sve dok ima 16 ili manje. Ako dobije 18-21, krupije prestaje sa izvlačenjem i drugi učesnici upoređuju svoj broj bodova s njegovim. Ako ima više od 22, krupije je automatski izgubio i svi preostali učesnici dobijaju. Ako krupije ima “tvrdih” 17 (nema asa ili ima asa i 16 bodova u drugim kartama), prestaje sa izvlačenjem. Ako ima “mekih” 17 (asa i 6 bodova u drugim kartama), tada njegova igra zavisi od unapred definisanim pravilima koja mogu biti varijabilna, tačnije, od njih zavisi da li krupije mora ili ne mora da izvlači još karata.
ZAVRŠNA FAZA (poređenje osvojenih bodova) - Ako krupije ima više bodova od učesnika, učesnik gubi. U suprotnom, učesnik dobija i dobitak mu se isplaćuje u razmeri 1:1 u odnosu na uloženo. Ako učesnik i krupije imaju jednak broj bodova, učesniku se isplaćuje njegov ulog, ali bez dobitka, izuzev kada jedan od njih ima Blekdžek, a drugi normalnih 21. Tada dobija onaj koji ima Blekdžek.
SLOT IGRE
Slot igre su virtualne igre koje se priređuju pomoću generatora slučajnosti.
Slot igre imaju sledeće osnovne modalitete: klasični jednolinijski/višelinijski slotovi i video slotovi, a cilj je da se slučajnom akcijom učesnika generiše nasumično odabran niz simbola. Ishod pobede podrazumeva da se ti simboli pojave u određenom redosledu (liniji, polju i sl.) i učesniku u tom slučaju pripada dobitak.
Preciznije: standardni slotovi sadrže tri bubnja: ulaže se određeni iznos, zavrte se tri bubnja i zavisno od ishoda nasumičnog obrtanja, dobitak se osvaja ili gubi.
Bonus igra - Slotovi koji imaju bonusnu igru zahtevaju da učesnik dobije specijalnu kombinaciju simbola ili da sakupi određene simbole, a da pri tome ulaže maksimalno dozvoljeni ulog posle čega ulazi u bonus krug igre i osvaja specijalne dobitke.
Slotovi sa n-linija - Navodi se koliki je ulog po platnoj liniji i na koje se platne linije stavlja ulog. U tom slučaju ulog se izračunava kao ulog na liniji pomnožen brojem odabranih linija.
Slotovi sa više obrtaja - Posle prvog okretanja bunja, učesnik bira bubnjeve koje želi da zadrži a ostatak bubnjeva zavrti ponovo.
“TEXAS HOLDEM” POKER
“Texas Holdem” poker je virtualna igra koja se priređuje pomoću generatora slučajnosti.
Igra se sa standardnim špilom od 52 karte. Postoji krupijeov „Button“, predmet koji kruži u smeru kazaljke na satu i označava ko u toj ruci treba da deli (ukoliko ne postoji osoba koja je zadužena samo za to), a ko treba da stavi obavezan ulog.
U “Texas Holdem”-u postoje dva obavezna uloga i oni se nazivaju blindovi. Igra počinje tako što dva učesnika koja sede levo od krupijeovog „Button“-a postavljaju obavezne uloge, tzv. mali i veliki blind (“small“ i “big” blind) pre početka deljenja karata. Veliki blind je dvostruko veći od malog blinda.
Nakon postavljenih uloga svakom učesniku se podele po dve karte, okrenute licem na dole, tako da samo učesnik kome su podeljene ima uvid u njih. Cilj igre je da svaki učesnik sastavi najbolju kombinaciju sa svoje dve karte koje su mu podeljene i još pet karata koje krupije izvlači u toku igre. Ovo se kao i u običnom pokeru odnosi na najbolju petokaratnu kombinaciju, znači od ukupno sedam karata (dve u ruci i pet koje je izvukao krupije) svaki učesnik nastoji da napravi svoju najbolju petokaratnu kombinaciju, zanemarujući druge dve karte koje ne učestvuju u kombinaciji. To znači da se na kraju ruka učesnika a može sastojati od:
Onaj ko sastavi najbolju kombinaciju je pobednik i odnosi “Pot”. Pot je zbir svih ulaganja u toku te jedne ruke.
Kada se svim učesnicima podele po dve karte počinje prvi krug ulaganja. Prvi se pita učesnik levo od velikog blinda. Za njega kao i za sve ostale posle njega postoje tri mogućnosti:
Kada su karte vraćene krupijeu, one se sklanjaju sa strane i ne mogu se više koristiti u toj ruci.
Svaki sledeći učesnik takođe ima ove tri mogućnosti, s tim što ako je učesnik pre njega podigao ulog iznad velikog blinda (“Raice”) onda on ima mogućnost ponovnog podizanja uloga, što znači podizanje uloga tako da bude veći od uloga koji je odigrao učesnik pre njega.
Isto tako, ako učesnik koji je igrao pre podigne ulog, sledeći da bi nastavio igru mora da položi istu vrednost uloga i/ili još poveća.
Nakon što se prvi krug ulaganja završi, krupije sklanja sa špila prvu kartu okrenutu licem na dole, koju stavlja sa strane i nju više u toj ruci ne koristi, a potom postavlja tri karte na sredinu stola okrenute licem na gore. Te karte čine FLOP.
Drugi krug ulaganja, kao i svaki sledeći, počinje od učesnika koji se nalazi levo od krupijeovog „Button“-a. Ukoliko se taj bacio pre otvaranja flopa pita se sledeći učesnik do njega i tako dalje. Učesnici pored gore tri opisane mogućnosti sada imaju i četvrtu mogućnost a to je “Check”. To znači da učesnik ostaje u ruci bez dodatnog ulaganja, naravno to je moguće samo ako niko pre njega nije podizao ulog u drugom krugu ulagnja.
Kada jednom jedan učesnik podigne ulog, ostali mogu da odigraju “Call” (isprate taj ulog), da urade “Re-raice” (podignu više od predhodnika) ili ako misle da nemaju nikakvu kombinaciju sa svoje dve karte u ruci i tri na flopu (ili im se ne isplati da čekaju još dve karte da izvuče krupije) urade „Fold“ (odustajanje od dalje igre u tom deljenju).
Znači na kraju svakog kruga ulaganja svi učesnici i moraju uložiti istu količinu novca u pot, sa jednim izuzetkom ukoliko neki učesnik ode “All-in” (uloži sve čipove koje ima) tada krupije pravi “Side Pot” kojim se ograničava pot koji može osvojiti učesnik koji nije imao dovoljno čipova ispred sebe za regularni nastavak ruke. Pored “Side Pot”-a postoji “Main Pot” za koji se bore učesnici i koji nastavljaju sa igranjem ruke.
Nakon završetka drugog kruga ulaganja, krupije sklanja još jednu kartu sa strane i izvlači četvrtu kartu na sto koju stavlja pored karata koje čine flop, tako da sada postoje četiri karte na stolu pomoću kojih učesnici prave svoje kombinacije.
Treći krug ulaganja počinje nakon izvlačenja turna, gde su učesnici upoznati sa četvrtom kartom i kreće novi krug ulaganja. Ovaj krug ulaganja je isti kao i prethodni.
Posle trećeg kruga ulaganja, još jedna karta se stavlja sa strane i izvlači se peta karta koja se stavlja pored turna, tako da sada na stolu imamo pet karata sa kojima učesnici mogu da kombinuju i naprave najjaču kombinaciju (plus svako po dve karte u ruci).
Pravila su ista kao i za prethodna dva kruga. Na kraju ovog kruga svi učesnici koji su ostali u igri otvaraju svoje karte i učesnik koji ima najjaču kombinaciju odnosi pot.
Redosled jačine ruku je sledeći:
VIRTUELNI DOGAĐAJI
Virtuelni sportovi su igre klađenja na rezultat kreiran na osnovu kombinacije veštačke inteligencije i nezavisnog generatora slučajnih brojeva. Takođe, performanse učesnika bazirane su na profesionalnim učesnicima.
Opklade na virtuelne sportove se plasiraju pod istim uslovima kao i za obično sportsko klađenje.
Minimalni iznos koji učesnik može uplatiti za klađenje iznosi 20.00 (dvadeset) dinara. Maksimalni iznos za isplatu dobitka učesniku iznosi 2.000.000,00 (dva miliona) dinara.
Virtuelne trke su igre koje se odvijaju putem servera (uređaja) koji upotrebom softvera na principu generatora slučajnosti odabira jedan snimak trke pasa ili konja iz baze snimaka, kojom server raspolaže i isti po završenom primanju uplata učesnika emituje. Alternativno, virtuelne trke su igre klađenja na rezultat kreiran na osnovu kombinacije veštačke inteligencije i nezavisnog generatora slučajnih brojeva.
Trka je igra u kojoj učesnik svoj novac ulaže na jednog od ponuđenih pasa, konja ili slično. Učesnik ima mogućnost da uloži na jednog psa, konja ili slično i ako taj pas, konj ili sl. pobedi, učesnik dobija novac u iznosu koji je dobijen množenjem njegove uplate i kvote psa, konja ili sl. na kojeg se kladi.
Učesnik ima mogućnost da se kladi i na igre kao što su: poredak (prva dva ili prva tri mesta) - koji će od izabranih pasa, konja ili sl. biti među prva dva ili prva tri mesta na kraju trke. Druga mogućnost je da se učesnik kladi na poredak prvog i drugog. Odnosno, da uloži novac na psa, konja ili sl. koji će pobediti i na onoga koji će biti drugi. Ukoliko učesnik pogodi plasman prvog i drugog, iznos koji će dobiti jednak je proizvodu ponuđene kvote i uplate koju je učesnik uložio. Da bi se učesnik opkladio na ovaj način, potrebno je da odabere psa, konja ili sl. iz prvog reda ponuđenih pasa, konja ili sl. (pobednik) i psa, konja ili sl. iz drugog reda (koji mora da završi na drugom mestu). U slučaju da učesnik odabere više pasa, konja ili sl. iz prvog reda i više pasa, konja ili sl. iz drugog reda, aplikacija će učesniku iskombinovati sve moguće kombinacije odabranih pasa, konja i sl. Treća mogućnost je kada se učesnik kladi na poredak prvog, drugog i trećeg. Ukoliko učesnik pogodi kombinaciju prva tr psa, konja ili sl. osvojiće iznos jednak proizvodu ponuđene kvote i njegovog uloga. Da bi se učesnik opkladio na ovaj način, potrebno je da izabere jednog psa, konja ili sl. iz prvog reda, jednog iz drugog i jednog iz trećeg reda. Ako izabere više pasa, konja ili sl. iz više redova, aplikacija će napraviti sve moguće kombinacije.
Minimalni iznos koji učesnik može uplatiti za klađenje iznosi 20.00 (dvadeset) dinara. Maksimalni iznos za isplatu dobitka učesniku iznosi 2.000.000,00 (dva miliona) dinara.
U slučaju da trka ne počne na vreme, nije kompletirana ili se rezultat ne prikaže, takva trka će biti poništena, a uložena sredstva vraćena.
Opklada na bilo koju trku neće biti prihvaćena ukoliko je trka počela. Svaka opklada primljena nakon početka trke biće poništena, a ulog će biti vraćen.
Priređivač zadržava pravo da u svakom momentu, delimično ili potpuno, bez davanja posebnog obrazloženja, ne prihvati klađenje učesniku u igri.
„Greeko“
„Greeko“ je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator). Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 80 brojeva, od 1 do 80, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 20.
Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) i objave rezultata elektronske igre klađenja.
Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG).
Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravnog lica koje je ovlašćeno za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
Objašnjenje:
- Fiksne kvote i sve predigre klađenja na brojeve se nalaze u ponudi Sportske kladionice SOCCER, na sajtu SOCCERBET.RS
- Opklada se može primiti najkasnije do početka izvlačenja na soccerbet.rs
- Minimalna uplata po tiketu iznosi 20,00 RSD a maksimalna 30.000,00 RSD.
- Minimalna uplata po kombinaciji je 2,00 RSD.
- Maksimanla isplata po tiketu iznosi 10.000.000,00 RSD.
- Na jednom tiketu je moguće klađenje samo na brojeve iz jednog izvlačenja. Izvlači se 20 od 80 kuglica sa brojevima od 1 do 80.
- Na tiketu je moguće izabrati maksimalno 15 brojeva.
- Klađenje podrazumeva da će biti izvučen od jednog do maksimalnih osam (podigre jedinica, dvojka, trojka, četvorka, petica, šestica, sedmica i osmica) od 15 odabranih brojeva.
- Iznos eventualnog dobitka zavisi od uloga pomnoženog kvotom.
- Kvote za pogođen određeni broj izvučenih kuglica - podigre jedinica, dvojka, trojka, četvorka, petica, šestica, sedmica i osmica su:
1 - 3,75
2 - 14
3 - 65
4 - 275
5 - 1.350
6 - 6.500
7 - 25.000
8 - 125.000
- Dopunske kuglice koje se izvlače nisu predmet klađenja.
- U slučaju odabira sistemskog tiketa, potrebno je pogoditi sve izvučene brojeve u okviru kombinacije. Nije moguće igrati sistem u sistemu. Iznos dobitka sistemskih tiketa obračunava se kao proizvod uplate po kombinaciji i ostvarene dobitne kvote.
- Tiket je dobitan ukoliko učesnik pogodi sve brojeve koje je odabrao, odnosno koji se nalaze na tiketu.
- Dobitne kombinacije koje imaju osam pogođenih brojeva ne sadrže sedmice, šestice, petice...
„Kinto“
„Kinto“ je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator). Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 80 brojeva, od 1 do 80, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 20.
Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) te objave rezultata elektronske igre klađenja.
Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG).
Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravnog lica koje je ovlašćeno za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
Objašnjenje:
- Fiksne kvote i sve podigre klađenja na brojeve se nalaze u ponudi Sportske kladionice SOCCER, na sajtu SOCCERBET.RS
- Opklada se može primiti najkasnije do početka izvlačenja na soccerbet.rs
- Minimalna uplata po tiketu iznosi 30,00 RSD, a maksimalna 30.000,00 RSD.
- Minimalna uplata po kombinaciji je 2,00 RSD.
- Maksimanla isplata po tiketu iznosi 10.000.000,00 RSD.
- Na jednom tiketu je moguće klađenje samo na brojeve iz jednog izvlačenja. U opticaju je 80 kuglica od kojih se izvlači 20.
- Na tiketu je moguće izabrati maksimalno 15 brojeva.
- Klađenje podrazumeva da će biti izvučen od jednog do maksimalnih osam (podigre jedinica, dvojka, trojka, četvorka, petica, šestica, sedmica i osmica) od 15 odabranih brojeva.
- Iznos eventualnog dobitka zavisi od uloga pomnoženog kvotom.
- Kvote za pogođen određeni broj izvučenih kuglica - podigre jedinica, dvojka, trojka, četvorka, petica, šestica, sedmica i osmica su:
1 - 3,75
2 - 14
3 - 65
4 - 275
5 - 1.350
6 - 6.500
7 - 25.000
8 - 125.000
- U slučaju odabira sistemskog tiketa, potrebno je pogoditi sve izvučene brojeve u okviru kombinacije. Nije moguće igrati sistem u sistemu. Iznos dobitka sistemskih tiketa obračunava se kao proizvod uplate po kombinaciji i ostvarene dobitne kvote.
- Dobitna je isključivo ona kombinacija na kojoj su pogođeni svi brojevi.
- Tiket je dobitan ukoliko učesnik pogodi sve brojeve koje je odabrao, odnosno koji se nalaze na tiketu.
- Dobitne kombinacije koje imaju osam pogođenih brojeva ne sadrže sedmice, šestice, petice...
DODATNE IGRE :
- Najveći izvučen broj ili najmanji izvučen broj:
Učesnik se kladi da će najveći/najmanji izvučen broj biti manji ili veći od:
Najveći broj - Koeficijent (kvota) Najmanji broj - Koeficijent (kvota)
77.5 - 1.23 1.5 - 3.75
78.5 - 1.7 2.5 - 1.7
79.5 - 3.75 3.5 - 2.22
Najveći izvučen broj Najmanji izvučen broj
Par - 1.72 Nepar – 2.28 Par – 2.28 Nepar – 1.72
Zbir najmanjih pet ili zbir najvećih pet:
Zbir najmanjih pet - Koeficijent (kvota) Zbir najvećih pet - Koeficijent (kvota)
51.5 – 2.02 346,5 – 2.03
52.5 – 1.98 347.5 – 1.99
53.5 – 1.95 348.5 – 1.97
54.5 – 1.93 349.5 – 1.94
55.5 – 1.86 350,5 – 1.87
56.5 – 1.75 351.5 – 1.76
57.5 – 1.64 352.5 – 1.87
Zbir najmanjih tri ili zbir najvećih tri:
Zbir najmanjih tri - Koeficijent (kvota) Zbir najvećih tri - Koeficijent (kvota)
17.5 – 2.43 218.5 – 2.32
18.5 – 2.23 219.5 – 2.18
19.5 – 2.09 220.5 – 2.07
20.5 – 1.98 221.5 – 1.97
21.5 – 1.83 222.5 – 1.83
22.5 – 1.67 223.5 – 1.66
23.5 – 1.53 222.4 – 1.51
Zbir svih 20:
Učesnik se kladi da će zbir kuglica u kolu biti manji ili veći od:
Zbir svih - Koeficijent (kvota)
780.5 – 2.37
790.5 – 2.17
800.5 – 2.04
810.5 – 1.9
820.5 – 1.69
830.5 – 1.54
840,5 – 1.4
Broj parnih ukupno:
Učesnik se kladi da li će broj ukupno izvučenih parnih biti veći ili manji od:
Broj parnih - Koeficijent (kvota)
7.5 - 9-18
8.5 – 4.21
9.5 - 2.38
10.5 - 1.58
11.5 - 1.19
12.5 - 9.18
„Lucky Balls“
„Lucky Balls“ je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator).
Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 48 brojeva, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 35. Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) i objave rezultata elektronske igre klađenja.
Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG).
Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravnog lica koje je ovlašćeno za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
Objašnjenje:
- Fiksne kvote i sve predigre klađenja na brojeve se nalaze u ponudi Sportske kladionice SOCCERBET.RS
- Opklada se može primiti najkasnije do početka izvlačenja na soccerbet.rs
- Minimalna uplata po tiketu iznosi 20,00 RSD, a maksimalna uplata 5.000,00 RSD.
- Minimalna uplata po kombinaciji je 2,00 RSD.
- Maksimanla isplata po izvlačenju iznosi 10.000.000,00 RSD.
Kod standardne igre učesnik mora da izabere 6 brojeva od 1 do 48. Da bi tiket bio dobitan potrebno je da POGODI SVIH 6 brojeva. Kvota zavisi od toga koja je po redu izvučena ŠESTA kuglica sa odabranim brojem. U nastavku je prikazana tabela sa kvotama po igri i rednom broju poslednje pogođene kuglice:
6 10000 16 90 26 10
7 7500 17 80 27 9
8 5000 18 70 28 8
9 2500 19 60 29 7
10 1000 20 50 30 6
11 500 21 40 31 5
12 300 22 30 32 4
13 200 23 25 33 3
14 150 24 20 34 2
15 100 25 15 35 1
Bonus znakovi
U svakom izvlačenju sistem nasumično postavlja 2 bonus znaka. U slučaju da je tiket dobitan, a dodatno se bonus znak nalazio uz odabrani broj, odgovarajuća kvota se uvećava:
- Pogođen 1 bonus znak – kvota se množi sa dva
- Pogođena 2 bonus znaka – kvota se množi sa tri
Sistemsko klađenje
Učesnik može da se kladi i na sistemskim tiketima – odabirom 7, 8, 9 ili 10 brojeva. U nastavku je prikazana tabela koja sadrži broj kombinacija za različite sistemske tikete:
Naziv Broj kombinacija
Sistem 6/7 7 Sistem 6 od 7:7 kombinacija
Sistem 6/8 28 Sistem 6 od 8:28 kombinacija
Sistem 6/9 84 Sistem 6 od 9:84 kombinacija
Sistem 6/10 210 Sistem 6 od 10:210 kombinacija
Ostale standardne igre
Klađenje unapred – učesnik može da uplati isti tiket za više kola unapred. Maksimalan broj kola za klađenje unapred je 10.
Tiket „BOJA” – učesnik ima mogućnost da se kladi na jednu boju. Mogući tiketi su prikazani u tabeli:
CRVENA boja 1,9,17,25,33,41
ZELENA boja 2,10,18,26,34,42
PLAVA boja 3,11,19,27,35,43
LJUBIČASTA boja 4,12,20,28,36,44
BRAON boja 5,13,21,29,37,45
ŽUTA boja 6,14,22,30,38,46
NARANDŽASTA boja 7,15,23,31,39,47
CRNA boja 8,16,24,32,40,48
Dodatne igre:
Naziv igre Tiket dobitan
Kuglica u prvih 5 izvučenih Broj izvučen u prvih 5 izvučenih kuglica
Suma prvih 5 kuglica MANJA od 122.5 Suma prvih 5 izvučenih brojeva manja od 122.5
Suma prvih 5 kuglica VEĆA od 122.5 Suma prvih 5 izvučenih brojeva veća od122.6
Prva kuglica NEPAR Prvi izvučen broj je neparan
Prva kuglica PAR Prvi izvučen broj je paran
Boja prve kuglice: CRVENA Prvi izvučen broj jedan od 1,9,17,25,33,41
Boja prve kuglice ZELENA Prvi izvučen broj jedan od 2,10,18,26,34,42
Boja prve kuglice PLAVA Prvi izvučen broj jedan od 3,11,19,27,35,43
Boja prve kuglice LJUBIČASTA Prvi izvučen broj jedan od 4,12,20,28,36,44
Boja prve kuglice BRAON Prvi izvučen broj jedan od 5,13,21,29,37,45
Boja prve kuglice ŽUTA Prvi izvučen broj jedan od 6,14,22,30,38,46
Boja prve kuglice NARANDŽASTA Prvi izvučen broj jedan od 7,15,23,31,39,47
Boja prve kuglice CRNA Prvi izvučen broj jedan od 8,16,24,32,40,48
Prva kuglica MANJA od 24.5 Prvi izvučen broj manji od 24.5
Prva kuglica VEĆA od 24.5 Prvi izvučen broj veći od 24.5
Više PARNIH kuglica u prvih 5 izv. U prvih 5 izv. kuglica više izvučeno parnih brojeva
Više NEPARNIH kuglica u prvih 5 izv. U prvih 5 izv. kuglica više izvučeno neparnih brojeva
„My Lucky 6“
Prilikom odigravanja narednih igara iznos dobitka i kvote utvrđeni su prilikom polaganja opklade i kasnije se ne može menjati.
„My Lucky 6“ je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator).
Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 48 brojeva, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 35. Brojevi su podeljeni u 8 grupa po 6 brojeva. Svaka grupa označena je određenom bojom: crvenom, zelenom, plavom, ljubičastom, smeđom, žutom, narandžastom i crnom, kako sledi:
Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) te objave rezultata elektronske igre klađenja.
Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG).
Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravnog lica koje je ovlašćeno za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
Objašnjenje:
„My Lucky 6“ opklada nudi 48 brojeva (u rasponu od 1 do 48) od kojih igra odabire 6 različitih brojeva. Tokom runde elektronske igre klađenja, od ponuđenih 48 brojeva nasumično se generiše njih 35. Ukoliko se među navedenih 35 nalazi 6 brojeva odabranih od strane učesnika, učesnik ostvaruje dobitak jednak proizvodu iznosa plaćanja/uloga i koeficijenta naznačenog uz poslednji pogođeni broj.
Šest brojeva jedna boja
Opklada Šest brojeva jedna boja nudi učesniku mogućnost odabira i pogađanja boje generisane grupe brojeva. Učesnik će ostvariti dobitak ukoliko tokom runde bude generisano 6 brojeva iste boje, odnosno, boje prethodno odabrane od strane učesnika.
Par/Nepar u prvih pet
U opkladi Par/Nepar u prvih pet, učesnik može pogađati hoće li u prvih pet generisanih brojeva biti više parnih ili neparnih brojeva.
Par/Nepar
U opkladi Par/Nepar, učesnik može pogađati hoće li biti generisani veći broj parnih ili neparnih brojeva.
Zbir prvih 5 brojeva
U opkladi Zbir prvih 5 brojeva (-122,5+), učesnik može pogađati hoće li zbir prvih pet generisanih brojeva u rundi biti manji ili veći od 122,5.
Prvi/posledenji broj
U opkladi Prvi/poslednji broj (-24,5+) učesnik može pogađati hoće li prvi/poslednji generisani broj u rundi biti manji ili veći od 24,5.
Boja prvog/poslednjeg broja
U opkladi Boja prvog/poslednjeg broja, učesnik može pogađati boju prvog/poslednjeg generisanog broja u rundi. Učesnik ima mogućnost odabira jedne, dve ili četiri boje.
Zbir prve i poslednje
U opkladi Zbir prve i poslednje, učesnik može pogađati hoće li zbir prvog i poslednje generisanog broja biti veći ili manji od 49.5.
Sistemsko klađenje
U sistemskom klađenju učesnik može odabrati više od 6 brojeva od ponuđenih 48, odnosno, može odabrati 7, 8, 9 i 10 brojeva, čime formiraju unapred definisane sisteme 6/7, 6/8, 6/9, 6/10. Za ostvarivanje dobitka, učesnik mora pogoditi minimalno 6 od ukupnog broja izabranih brojeva. U skladu sa povećanjem odabranih brojeva povećava se i broj kombinacija, kako sledi:
Uplata po kombinaciji se obračunava kada se uplata na tiketu podeli ukupnim brojem kombinacija. U Sistemskom klađenju dobitak se obračunava na način da se uplata/ulog po kombinaciji množi sa koeficijentom naznačenim uz poslednji pogođeni broj dobitne kombinacije.
„Future“ klađenje
U „Future“ klađenju, učesnik može odigrati bilo koju opkladu (standardnu, specijalnu, sistemsku) do 10 rundi unapred. U ovom slučaju, svaka opklada se tretira kao posebna oklada.
Bonus pravila „My Lucky 6“
Na prikazu 35 brojeva koji se tokom runde generišu nalaze se i 2 slikovna simbola (u daljem tekstu: Simbol). Simbol omogućava učesniku bonus koeficijent u sledećim slučajevima:
Pozicija Simbola na navedenom prikazu ishod je nasumičnog odabira i ne može se unapred predvideti.
U bonusu Promaši sve tiket je dobitan ukoliko 6 brojeva odabranih od stane učesnika nisu među 35 brojeva generisanh tokom odabrane runde. Dobitak bonusa Promaši sve se obračunava koeficijentom 50 pomnoženim ulogom po kombinaciji.
„Lyno 6“
„Lyno 6“ je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator).
Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 48 brojeva, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 35. Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) i objave rezultata elektronske igre klađenja.
Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG).
Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravnog lica koje je ovlašćeno za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
Standardne opklade
Opklada 6/48 (šest od četrdeset osam) nudi 48 brojeva (raspona od 1 do 48), od kojih učesnik bira 6 različitih brojeva. U okviru jedne runde vrši se generisanje 35 brojeva. Ukoliko su u okviru tih brojeva izvučeni svi brojevi koje je učesnik odabrao, učesnik ostvaruje dobitak u zavisnosti od uloga i kvote određene pozicijom poslednje izvučenog, šestog broja.
DOBITAK= KOEFICIJENT (KVOTA) X ULOG
Kvote se računaju od 6. tog do 35. izvučenog broja na sledeći način:
Iznosi ostvarenog koeficijenta mogu biti uvećani u slučaju da se neki od brojeva koji se nalaze u dobitnoj kombinaciji nalaze na bonus polju obelezenog „S“ simbolom.
Ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve od koji se 1 nalazi na polju sa bonus simbolom, ukupni koeficijent se udvostručuje.
Ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve koji se nalaze na 2 polja sa bonus simbolima, ukupni koeficijent se utrostručuje.
Specijalne opklade
Klađenje na brojeve iste boje
Učesnik se kladi na 6 brojeva iste boje koji moraju biti izvučeni u jednoj rundi. Koeficijenti (kvote) su isti kao kod standardne opklade.
Par/nepar u prvih 5
Učesnik se kladi da li će u prvih pet brojeva biti više parnih ili neparnih brojeva. Koeficijent (kvota) na svaki izbor je 1.90.
Prvi broj par/nepar
Učesnik se kladi da li će prvi izvučeni broj biti paran ili neparan. Koeficijent (kvota) na svaki izbor je 1.90.
Zbir prvih 5 ( -122,5+)
Učesnik se kladi da li će zbir prvih 5 izvučenih brojeva u jednoj rundi biti veći ili manji od 122,5. Koficijent (kvota) na svaki izbor je 1.90.
Prvi broj ispod/iznad ( -24,5+)
Učesnik se kladi da li će prvi izvučeni broj biti ispod ili iznad 24,5. Koeficijent (kvota) na svaki izbor je 1.90.
Boja prvog broja
Učesnik se kladi na boju prvog izvučenog broja u rundi. Učesnik bira između jedne, dve ili četiri boje. Koeficijenti (kvote) su sledeće:
Sistemsko klađenje
Kod sistemske opklade učesnik može odabrati 7, 8, 9 ili 10 brojeva od ponuđenih 48. Na taj način se dobijaju sistemi 6/7, 6/8 , 6/9, 6/10. Da bi ostvario dobitak učesnik mora pogoditi minimum 6 brojeva od svih odabranih. Broj kombinacija po sistemima je sledeći:
U sistemskoj opkladi dobitak se računa tako što se ulog deli brojem kombinacija i taj iznos se množi sa pogođenim koeficijentom (kvotom).
Ako učesnik u sistemskoj opkladi pogodi bonus znak na jednom broju, dupliraju se koeficijenti svih dobitnih kombinacija koje su sadržale taj broj.
Ako učesnik pogodi bonus znak na dva broja, utrostručuju se koeficijenti na svim dobitnim kombinacijama koje sadrže ta dva broja.
Bonus runde
Extra bonus simboli
Tokom ovih bonus rundi pored redovnih 2 bonus simbola dodatno se pojavljuje do 3 dodatna bonus simbola.
U rundi sa 3 simbola, ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve koji se nalaze na 3 polja sa bonus simbolima, ukupni koeficijent se učetvorostručuje.
U rudni sa 4 simbola, ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve koji se nalaze na 4 polja sa bonus simbolima, ukupni koeficijent se upetostručuje.
U rudni sa 5 simbola, ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve koji se nalaze na 5 polja sa bonus simbolima, ukupni koeficijent se ušestostručuje.
Ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve koji se nalaze na manjem broju bonus polja od maksimalnog za tu rundu, visina koeficijenta se utvrđuje brojem "pogođenih" polja po istim pravilima kao i gore navedena.
Svi dobici duplirani
Bonus runda tokom koje se svi ostvareni dobici dupliraju. Može da se dogodi isključivo u kombinaciji sa rundom sa 2 bonus simbola. Ova runda dolazi sa posebnom vizualizacijom.
+5 loptica
Bonus runda na čijem kraju se, nakon izvlačenja 35 loptica, izvlači dodatnih 5 loptica. Dobitna kombinacija koja uključuje neke od ovih loptica imaju koeficijent 1,00. Dodatnih 5 loptica na sebi ne mogu imati polje sa bonus simbolom. Ukoliko dobitna kombinacija sadrži neku od loptica iz dodatnog izvlačenja i neke od brojeva sa bonus polja koeficijent 1,00 se umnožava po pravilima bonus polja. Ova bonus runda može da se dogodi isključivo u kombinaciji sa rundom sa 2 bonus simbola.
Džekpot karte
Na svakom uplaćenom tiketu nalazi se niz od 5 karata. Po završetku runde generisanja loptica počinje runda izvlačenja 5 karata. Džekpot osvaja tiket na kojem se u nizu sa leva na desno, počevši od prve, nalazi 3, 4 ili svih 5 izvučenih karata.
Minimalni i maksimalni iznosi
Minimalni iznos uloga po jednoj opkladi, za standardne i specijalne opklade je 20,00 RSD. Maksimalni iznos uplate po jednoj opkladi je 10.000,00 RSD. Minimalni iznos uplate za sistemske opklade je 3,00 RSD po kombinaciji.
U slučaju nepredviđenih okolnosti organizator zadržava pravo da onemogući klađenje na igre u ponudi.
„Lovator“
„Lovator“ je virtuelna igra klađenja u kojoj se ishod određuje na osnovu generatora slučajnih događaja. Učesnik ima mogućnost klađenja na jedan ili više ishoda koji su predstavljeni poljem na točku. Tokom igre, okretom točka, određuje se dobitno polje za tu rundu. Ukoliko je učesnik položio opkladu na dobitnom polju - tiket postaje dobitan.
Objašnjenje:
- Fiksne kvote i sve podigre virtuelne igre Lovator nalaze se u ponudi Sportske kladionice SOCCERBET.RS
- Opklada se može primiti najkasnije do početka izvlačenja na soccerbet.rs
- Minimalna uplata po polju iznosi 20,00 RSD a maksimalna 30.000,00 RSD.
- Zbir vrednosti uplata na svim poljima, odnosno uplata na tiketu ne može biti veća od 100.000,00 RSD.
- Maksimanla isplata po tiketu iznosi 10.000.000,00 RSD.
- Na jednom tiketu je moguće klađenje samo na polja iz jednog izvlačenja.
- Na tiketu je moguće izabrati maksimalno 6 polja.
- Klađenje podrazumeva da će biti izvučeno jedno od maksimalnih šest polja.
- Iznos eventualnog dobitka zavisi od uloga pomnoženog kvotom polja.
- Koeficijent (kvota) za svako polje nalazi se u nastavku:
Broj Koeficijent (kvota)
2 2x
3 3x
5 5x
13 13x
25 25x
50 50x
- Tiket je dobitan ukoliko sadrži polje koje je proglašeno dobitnim u toj rundi.
- Postoje 2 bonus polja 2x i 7x. U slučaju da tokom runde bude izvučeno jedno bonus polje, opklade će biti uvećane za vrednost polja, a runda ponovljena. Polje izvučeno tokom ponovljene runde se računa kao dobitno.
ZAVRŠNE ODREDBE
Član 27.
Priređivač u potpunosti odgovara za regularnost klađenja u slučaju pridržavanja ovih pravila od strane učesnika. U slučaju bilo kakvog spora između učesnika i priređivača koji se ne bude mogao rešiti mirnim putem i na dogovoreni način, biće nadležan odgovarajući sud u Beogradu.
Član 28.
Ova pravila će biti istaknuta na zvaničnom sajtu priređivača. Na taj način će se smatrati da je svaki učesnik upoznat sa ovim pravilima i da ih bez rezerve prihvata.
Ova Pravila, zakonski i podzakonski propisi kojima se uređuje područje igara na sreću, čine celokupni pravni okvir za priređivanje i učestvovanje u posebnim igrama na sreću preko sredstava elektronske komunikacije.
Ova Pravila, zakonski i podzakonski propisi kojima se uređuje područje igara na sreću, čine celokupni pravni okvir za priređivanje i učestvovanje u posebnim igrama na sreću preko sredstava elektronske komunikacije. Priređivač se obavezuje da u priređivanju posebnih igara na sreću preko sredstava elektronske komunikacije obezbedi sprovođenje svih pravila društvene odgovornosti i odgovorne igre u skladu sa zakonom, posebno u delu zaštite maloletnika, prevencije bolesti zavisnosti kod učesnika u igri, zaštite podataka o ličnosti učesnika, sprečavanja pranja novca i finansiranja terorizma.
Član 28a
Samoisključenje
Priređivač će učesniku na njegov izričit pisani zahtev omogućiti lično isključenje iz igre na određeni vremenski period ili trajno. Za vreme trajanja samoisključenja, učesnik će moći ograničeno upravljati svojim korisničkim nalogom, odnosno neće imati mogućnost uplate igara. Dobici iz igara uplaćeni pre, a ostvareni za vreme trajanja samoisključenja biće zabeleženi na računu učesnika. Učesnik će moći da izvrši isplatu sredstava sa svog naloga. Priređivač će na aplikaciji omogućiti formu učesniku, kojom može pokrenuti postupak ličnog isključenja iz igre na određeni vremenski period ili trajno. Samoisključenje, uključujući i trajno, nastupa ukoliko učesnik uputi zahtev Priređivaču i popuni zahtevane forme.
Zatvaranje korisničkog naloga
Korisnički nalog se može zatvoriti tek po isteku roka za isplatu već uplaćenih igara. U postupku zatvaranja korisničkog naloga, učesniku se isplaćuju sredstva za isplatu i uplaćena sredstva u skladu sa ovim Pravilima. Jednom zatvoren korisnički nalog učesnik može uz odobrenje Priređivača ponovo otvoriti isključivo zahtevom kroz definisanu formu. Priređivač zadržava pravo zatvoriti korisnički nalog učesnika ukoliko isti ne ispunjava uslove propisane ovim Pravilima ili pravilima posebnih igara, a posebno ukoliko postoji sumnja u kršenje odredbi Zakona o igrama na sreću i Zakona o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorizma.
Priređivač ima pravo da zatvori korisnički nalog učesnika ukoliko isti nije učestvovao u igrama na sreću- klađenje najmanje šest meseci.
Odricanje od odgovornosti
Priređivač ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitke koji se mogu smatrati rezultatom ili posledicom korišćenja internet stranice priređivača i njenog sadržaja, uključujući bez ograničenja kašnjenja ili prekide u radu, prekide komunikacijske mreže, svaku upotrebu ili zloupotrebu internet stranice (sajta) ili njegovog sadržaja od strane neovlašćenih lica.
Član 29.
Smatra se da su učesnici činom uplate prihvatili sve gore navedene Članove iz pravila igre koje je propisalo društvo „PHUKET” d.o.o. Beograd, ul. Južni bulevar 144.
Član 30.
Pravila o priređivanju posebnih igara na sreću putem sredstava elektronske komunikacije, stupaju na snagu i primenjuju se od dana objavljivanja na internet stranici priređivača, a nakon dobijanja saglasnosti od strane Ministra finansija.
U Beogradu, 08.07.2020. godine
ZA “PHUKET”
______________________
Draženko Ruljić, direktor